väntar på 2 underbara personer :D




sitter nu och väntar på lisa och jenny som kommer snart tror jag :)
har inte träffat dom på hur länge som helst. jag saknar er tjejer ! <3


ikväll vet jag inte ännu hur de blir, eftersom erik ska till grönan med sin kusin och dom öppnar inte förän 3 så de kommer nog bli sent, men får veta runt 6 hur de blir för om dom stanna där efter 6 eller till hlav 7 så blir de inte att åka till honom för då blir de försent och då ska jag kolla om jenny vill göra nått eller nått sånt, men jag hoppas att jag kan åka till erik. men får se sen, men de är jobbigt att behöva vänta på ett svar , för annars kunnde jag lika gärna bestämma nått nu med jenny eller lisa , men jag bloggar mer om de sen och säger hur de blev.


de fick bli ett kort inlägg nu.

skriver mer sen ! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0