äntligen !



känner att jag inte har varit så duktig på att uppdatera men känner att de inte är lika kul att blogga längre. vet inte varför men de är så.

skolan idag har varit ganska lugn, vi har absolut inga läxor eller prov den hära veckan, de är de som är så skönt. dag har vi typ bara kollat på film på alla lektioner och sen idag skulle vi välja tryck till skol tröjorna och sen kom vi fram till ett skit tråkigt tryck kommer inte rikigt ihåg vad de stog på den men egentligen skulle d ha blivit en annan men sen kommer de massa killar i klassen och bara gnäller och då måste vi röst om och då blev de ett skit tråkigt tryck -.- har en cpe klass så har man.

och nu har jag äntligen bestämt mej för vad jag ska köpa till erik i julklapp :D
va tungen att fråga hans bror och då fick jag ett förslag och sen fick jag ett av tim men de av tim är bäst för förslaget av has bror va perfym men han har så jävla många så de får bli de andra men fick ändå hjälp med den av emil också, så nu vet jag exakt vad de blir :) skönt för då behöver man inte tänka på de mer.

och nu är de inte långt kvar till jullovet :D
längtar sjukt, för då ska jag upp till vemdalen :D GILLA !

orkar inte blogga mer nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp fler bilder på dig, så man ser hur du ser ur. du lägger bara upp bilder med mobilen i ansiktet..

2010-12-15 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0