bajs rubriker



har inte skrivit på ett tag, men jag skulle ha bloggat i onsdags tror jag att de va eller så va torsdag för då va jag så sur, arg och besviken så ville bara skriva av mej, men då funkade de inte att logga in på här på bloggen hela sidan va konstig så då fick de inte blå någon bloggning.
ifredags så va jag på pappas jobb hela kvällen för dom hade julfest hela firman och där blev de massa med skratt och massa snuskiga saker och naken dans för vissa personer, men de va bara roligt alla skrattade så och sen idag har jag mest bara tagit de lugnt, men familjen winther kom över på middag och de va trevligt. och sen fick jag veta ikväll att erik hade blivit skadad nu när han va på träningsläger i jönköping så han snälla mamma åkte ner och hämtade honom. för hans mamma hade skrivit något om retur och retur till jönköping och när madde läste de blev jag såklart orolig så jag kollade min mobil om jag hade fått nått sms eller nått men de hade jag inte så jag smsade till trine men då svarade hon inte så jag ringde och då svarade erik och han lät sur och trött typ men han sa att de va helt okej, och sen blir man juh såklart orolig när hon säger att hanhar skadat nacken men hon sa de att rögen visade inget men de de va någonting med musklerna typ eller nått sånt. men tycker mest synd om honom som missar uttagningen typ och sen just att de va nacken och att han gjorde illa sig överhuvudtaget :( men aja hoppas de blir bättre. och sen saknar jag honom så grymt mycke också ! :(

juste bilder från julfesten kommer, orkar inte lägga in om idag men de blir väl typ imorron om jag orkar blogga men de ska jag se till satt jag gör. för nu måste jag bli bättre på att uppdatera.

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0