blont eller brunt ?



äntligen så är de fredag ! :D längtat skit mycke efte den hära dagen.
va i skolan idag, lika tråkig som vanligt som alla fredagar är... och de va inge kul eller för verken ellen eller alice va i skolan idag :(

orkar inte skriva jätte mycke. men ska snart ner och möta cissi nere vid tåget. skulle egentligen ha varit med erik eller aa han skulle ha kommit it men han mår inge bra så vi ska kanske träffas imorron om han mår bättre som jag hoppas på fast ändå inte lixom xD för nu är de så att när jag och mamma va och handlade så köpte jag blonf hårfärg för jag tänkte färga håret men sen råkade jag säga de till erik och han sa att han hoppas på att e blir brunt och sen vart de en diskusion om de men den slutade nu med att om vi träffas imorron så åker vi och köper färg och sen färgar jag de, men de är bara om vi träffas annars skiter jag i de. men vi får se imorron hur de blir ;)

ikväll blir de väl att hitta på något roligt med cissi :D <3
hon sov här igår till idag och sen idag till imorron , wiie ! :D

bloggar kanske mer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0