brunt



har inte orkat blogga så mycke faktiskt.
orkar inte blogga nu heller, men tänkte bara säga att jag har färgat håret brunt och jag blev ganska nöjd ialla fall. men nu kan jag inte få tillbaka mitt blonda hår, men nu har jag bestämt mej att spara ut till min riktiga hårfärg faktiskt. men som sagt de va lite eriks fel att jag färgade de, men han sa ialla fall att de blev fint så får väl tro på honom då :)
juste han åkte hem för typ 1 timme sen, de känns lite tomt faktiskt. kommer inte få träffa honom förrän typ nyår :( hur ska de gå. men de är ändå inte extremt långt dit men ialla fall :( saknar redan honom ! älskar dej erik <3

men nu kommer de bilder.



känns lite konstigt faktiskt.

orkar inte blogga mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0