djurgården mor HV71


va och kollade på hockey igår. som sagt de va djurgården mot HV71 och dom spelade på HOVET.
bilder kommer, men måste bara berätta en sak innan.
när jag och pappa hade mött uppe i globen så skulle vi gå tillbaka till bilen för att madde skulle lämna sin väska, men sen när vi står där så är de några som kommer emot oss men jag tänkte inte mer på de, men sen när de är någon som är nära mej kollar jag upp och då är de erik och trine som kommer, jag blev jätte chockad xD måste erkänna också att jag inte rikigt kände igen honom... lite pinsamt faktiskt. men de va kul att se honom igen ialla fall :)

nu kommer de bilder.




mellan första och andra period så spelade några som va 9 år , dom va fett gulliga :)



och de va sista bilden, men har två filmer också men jag får inte in dom här men dom finns på facebook.
orkar inte blogga mera nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0