en underbar helg hos erik



förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte varit hemma på hela helgen.
kom hem för typ nån timme sen och är helt seg...

i fredags efter jag hade slutade kom pappa och hämtade mej och sen åkte vi hem och då duschade jag och sen packade jag ihop allt och sen fick jag lite brottom för jag skulle ta en bussen som gick kvart i 6 till erik och sen när jag kommer till väsby så är erik oh trine där och hämtar mej för dom hade ändå tränat så de va snällt, och sen åkte vi och handlade och sen åkte vi hem och gjorde i ordning middag och efter den så gick vi alla ner och kollade på film förutom emil för han va inne på sitt rum och vå såg 2 filmer en av dom hette Old dogs typ och den andra kommer jag inte ihåg vad den heter men den va bra ialla fall den handlade om typ riktiga saker som hade hänt. fast de va bara jag och trine som såg den sista för erik låg brevid mej och sov på min rygg så hade ganska ont sen men efter den sista filmen så gick vi och la oss och kollade på tv och hade de mysigt och sen igår så gick vi upp typ vid 10 åt frukost och sen började erik baka lussebullar eller gjorde i ordning degen ialla fall, fast sen när den va klar så kunde vi inte försätta för mjölet tog slut, de gick åt ett helt mjölpacket till degen xD men som tur va så köpte trine mer när hon va på väg hem och sen bakade vi de och sen vid 3 tiden så åkte vi till täby ishall för att hämta hans hockey saker och sen åkte vi in till stan där han skulle ha match och dom va vann med 2-3 mot brinken :D de va kul att se honom spela men de va mindre kul att stå där inne, jag och trine ville bara att matchen skulle vara slut så vi kunde få åka hem till värmen för de va sjukt kallt inne i hallen och sen på väg hem sa vi till erik att eftersom vi va tvungna att stå och kolla på honom och frysa och då sa vi de som straf så sulle han se eclips med :) och han gick med på de. och sen när vi kom hem så va maten klar för emil hade varit så duktig och gjort den och då åt vi och sen gick vi ner och kollade på eclips, men erik kollade inte eller ha låg brevid mej och spelade på min iphone och sen när den va slut gick vi in till hans rum och la oss och kollade lite på paradise hotel, fast jag hade redan sätt alla och vi hade såklart de mysigt då med. idag så gick vi upp typ halv 11 eller erik tvingade upp mej för att han skulle äta frukost men jag åt ingen för jag va inge hungrig och sen vajag alldeles för trött för att äta och sen satte vi oss och kollade på film med trine och sen va jag så himla trött och trine såg de så hon tyckte att jag skulle gå ner och lägga mej och sen gjorde jag de och erik följde med mej ner, så gullig han är eller de va han som gick ner först men ialla fall och sen la jag mej ner och sov och han spelade på min iphone som vanligt, och sen typ 20 över 3 så gick vi till tåget eftersom jag skulle hem och sen nu ikväll ska han ha match igen. så nu sitter jag här hemma och är jätte trött fortfarande och sen har jag inte kunnat sova så bra för jag har alltid vaknat av att erik har haft sin armbåge i mitt ansikte eller på min kudde så jag har typ sovit på hans arm 2 nätter i rad nu xD men så kan de gå. men orkar inte blogga mera nu !


älskar honom så grymt mycke ! <3
bilden blev lite sådär för den är lite suddig men den är grymt fin på honom !
älskar min hockey pojke ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0