livet...


ni får göra som ni vill om ni vill läsa dehära eller inte de kanse inte är så roligt. men jag känner att jag måste skriva av mej.

om jag ska vara helt seriös nu eller de kommer jag vara hela tiden nu, men jag vet allvarligt inte vart mitt liv håller på att ta vägen... allt i mitt huvud bara snurrar, inget är som de ska. hela förra veckan drömde jag bara massa skit och måde dåligt över de fast jag vet att de inte va sant men ialla fall. ibland känner jag mej så jävla världelös... ibland har jag de perfekta livet men ibland så vill jag bara att allt ska försvinna eller rektare sagt att allt och alla bara ska lämna mej så jag kan få vara ifred och så känner jag rätt ofta men jag vågar inte säga de till någon och då är de inte så lätt. och jag vill inte att alla ska tro på mitt falska leende som jag har ibland eller rätt så ofta, men jag orkar med att alla ska fråga va de är så därför när jag kommer till skolan så är jag oftast glad men sen när jag kommer hem så blir jag helt förstörd av allt som har hänt...
jag har bestämt mej att jag kommer inte ta kontakt med någon på ett tag så om de är nån som vill mej nått får den persinen ta kontakt med mej. för jag är så jävla trött på de nu. och de gäller speciellt en person...
jag har egentligen en hel del att säga till en person men jag vågar inte säga de och de känns ialla fall som om inte de personen kommer lyssna på mej så vafan spelar de för roll då kan man lika gärna skit i allt.
om man fick önska sig något så skulle jag defnetivit önska mej ett nytt bra liv... jag orkar inte leva i de jag gör. alla gör misstag och de sägs att man lär sig av sia misstag och de är juh sant. jag önskar bara att den personen kunde förstå hur mycke han/hon gör så man bara vill försvinna och sen vissa saker så blir man bara besviken på och de har hänt rätt så ofta nu så snart orkar jag inte mera vill bara att du ska läsa och ta åt dej dehära, för du borde veta vem du är. jag vill bara ha tillbaka mina gamla vänner dom som jag trivdes bäst med och allt som hänt typ som med farmor vill också att hon ska komma tillbaka för då skulle mitt hjärta vara helt men de är de inte just nu och de kommer inte bli de heller :( hur mycke bra saker som händer i mitt liv så kommer mitt hjärta ändå inte bli helt... fan va saknar allt ! vill spola tillbaka typ 10 år ! då allt va bra och då jag hade min farmor. saknar dej !

orkar inte skriva mera nu. nu har jag ialla fll skrivit av mej, skönt de!


Kommentarer
Postat av: linnea

älskling , jag kommer alltid finnas för dig , hjälpa dig , lyssna , ! jag älskar dig grymt mkt och saknas oss, du betyder oerhört mkt, kommer alltid kämpa för oss! för att förlora dig, är som att förlora allt. <3333

2010-12-27 @ 01:36:50
URL: http://woeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0