lov :D



hihi äntligen lov säger jag ! :D

kommer inte vara så duktig på att uppdatera bloggen nu under lovet för jag ska till vemdalen, men de kommer nog bli ett inlägg lite då och då :) tror jag ialla fall.
imorron så blir de att jobba hos mamma och tjäna pengar sen åker vi till vemdalen :D äntligen !
men kommer nås på mobilen hela tiden.

jag fattar inte att jag orkar med de hära, eller aa med allt.
inget är som de ska just nu... dom ända ja typ pratar med just nu de är cissi och tim de är dom ända jag kan prata med, resten kan jag inte prata med. de är dom 2 som förstår mej bäst och som alltid ger mej stöd när jag behöver och dom kommer med tips om hur jag ska göra för att slippa de jag är i just nu. älskar er så sjukt mycket ! kommer inte kunna prata med någon annan heller, för de är ingen som förstår mej hur jag känner och hur jag blir behandlad av vissa personer eller en person... känner mej ganska jätte mycke bortglömd de är de jag kan säga nu...
orkar inte skriva mera.

godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0