musik prov



vet att jag inte bloggar så mycke längre, men jag vet inte vad jag ska skriva lixom.

men idag hade jag ialla fall musik prov och jag tror att de gick bra men sen skulle jag också ha haft engelska prov men vår lärare kom aldrig alltså i lilla gruppen... så vi pluggade lite musik för vi hade d efter, så vi får göra engelska provet imorron istället.

igår så sov cissi här :D de va kul... vi satt och pluggade typ hela kvällen.
jag älskar den människan !
hon gör mitt liv så mycket bättre. vi låg igår och pratade om våra liv (deppigt), när man pratar om de och säger saker så börjar man tänka på att de är ändå inte jätte bra... men hon lyssnade ialla fall på mej och gav mej tips, som typ inga gör. men vi kom fram till en sak som jag ska göra, men ska bara göra de när jag känner mej redo. har så jävla svårt och säga till folk hur känner... HATAR DE !
men de är tur att hon finns för mej !
älskar dej cecilia rios <3

orkar ine blogga mer just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0