rolig dag



haha, nu vart jag tvingad av lisa att blogga xD
vet inte rikigt vad jag ska skriva faktiskt. har nästan inget att berätta.

haha, efter skolan så gick jag och lisa ner till ica med jimmy och jocke och sen kom bille och john ner och sen satt vi där och pratade och lite sådär och sen gick vi upp till skolan och då satte vi oss i ett klassrum eller jag, lisa och john skulle sitta och plugga lite och de gick verkligen jätte bra xD eller?
hahaha vi sa att alla skulle läsa men de slutade med att john fick typ läsa allt ialla fall xD men sen satt lisa och kastade pepparkakor på mej xD fast jag kastade bara tillbaka då xD
haha men roligt hade vi ialla fall :D <3

orkar inte blogga mera nu, men snart är de dax att sova tror jag så jag orkar med imorron.

hatar att alla va typ lediga idag -.-

bloggar mera imorron !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0