så jävla arg...



skolan idag har väl varit helt okej.
hade matte prov och de gick ovanligt bra :D så de är jag glad över.

och sen är jag så jävla arg och irriterad också...
när jag kom tillbaka från idrotten idag så kom jag till mitt skåp och då va de nån jävlel som hade skrivit "HORA" på de, och jag tror jag vet vem de är. men jag fattar inte grejen med att göra de. och när jag såg de så skrek jag i hela skåphallen "den som har skrivit hora på mitt skåp den ska fan få!" och de gjorde också bara för att de satt några där inne som kunde ha gjort de, eftersom dom är så patetiska -.- men jag gick till björn och sa de och då sa han att jag skulle ta kort på de så jag gick tillbaka och gjorde de. så nu får vi se vad som händer med de. men seriöst vem är så jävla patetisk och gör sånt...


så jävla onödigt gjort -.-

pallar inte me allt falskt folk...


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

snacka om att det finns folk som är så omogna så att dom gör något sådant. FAN nu blev jag också arg och irriterad. :/ <3 saknar dig nuttis <3<3

2010-12-02 @ 21:24:51
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0