måste skriva lite...

Hellu alla glada ! :D <3


Igår för de är faktiskt söndag nu men ialla fall igår så hände de en sak som jag inte trodde skulle hända, men grät typ hela dagen , om jag inte vissade de så va jag ledsen inombords :( jag hatar att vara ledsen, jag va nästan alltid ledsen förut och sen började jag bli en glad person igen, men igår så kom den dagen jag inte trodde skulle komma, för de tog slut mellan mej och erik, men vi ska prata mer om de idag för vi sa igår att vi skulle ta de idag, och prata mera om de så vi får se vad som händer.
jag ringde till jenny vid 11 i morse och då svarade hon fast jag råkade väcka henne men sen berättade jag för henne vad som hade hänt och då förstog hon, och sen pratade vi lite och sen bestämde vi att hon skulle komma till mej så då kom hon, och sen pratade vi lite om de och så, för vi båda har varit med om samma saker nu på sista tiden :(

men tack till alla som fanns för mej när jag ledsen <3

men speciellt victor, skrev en text om honom på bdb.
va bara tvungen att ladda upp en bild på honom oxå.



jag älskar dej för den du är, och att du alltid finns
för mej när jag behöver prata med nån och
du förstår mej ganska bra oxå och de är
jag glad över att du gör. du kommer alltid
att betyda nåt för mej , för du är en speciell
person för mej. alla andra får säga och tycka
vad dom vill om dej men för mej är du en av
dom bästa för mej. du är snäll, söt, rolig och underbar.
jag saknar dej !
jag älskar dej bror och de kommer jag alltid att göra ! <3


nu orkar jag inte skriva mera, men skriver nog lite mera senare skulle jag kunna tro :)



puss på er så länge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0