sjuk...

Hellu alla glada ! :D  <3

hoppas att alla ni är friska ialla fall, för de kan säga att de är inte jag.

Har varit sjuk hela helgen medans jag va hemma hos jenny, de började med att jag började få lite ont i halsen på fredagen och sen kände inte jag mer av de, men sen på lördagen så kände jag att jag hade rikigt ont så jag kunde typ inte svälja för de gjorde så ont, och sen när vi hade bastat så skulle vi duscha och sen när jag skulle duscha så hade jag så ont i ryggen att jag inte kunde stå upp de gjorde så ont, och då hade jag både ont i halsen och i ryggen, och sen på söndagen så kände jag av båda sakerna hela dagen, men sen tyckte jenny och hennes mamma att jag såg alldels häning ut så då tog jag tämpen och den vissade 38,2 och då hade jag feber och sen när jag kom hem så tog jag tämpen igen och då hade jag inte feber längre, men de kanske va bara för att jag hade vilat lite. och sen igår så kom mamma in och tog tämpen på mej och då hade jag ingen, men jag hade fortfarande jätte ont i halsen , men sen när jag va i skolan så gick jag och Tiffa ner till skolsyster och då sa hon att jag borde åka till doktorn och kolla, och sen idag så åkte jag och pappa till doktorn och kollade och då fick jag ta ett halsprov och de vissade sig att jag har halsfluss så nu blir de ingen skola förän på fredag för min del.

men jag saknar några personer jätte mycke, och de är :





Emil Vikman <33




Lisa Wendelmark <33




Nellie Hedström <33




Tiffany Tillienus <33



Erik Peterson <33




SAKNAR ER JÄTTE MYCKET !


men nu ska jag gå ner och kolla på Paradise hotel.





puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0