älskar dej cherin !



nu ska jag skriva ett till inlägg om bara cherin.



jag älskar dej cherin, du är som en storesyster för mej, och de är jag ganska glad över faktiskt. vi har alltid roligt när vi är med varandra. jag älskar verkligen vår humor som vi har, vi nog faktiskt samma humor, för vi båda skrattar oftast åt samma saker. jag vet verkligen inte hur jag ska klara mej när du åker till spanien, vill inte att du ska åka, men vi får vara så mycke som möjligt innan du åker, och sen när du har flyttat dit så får jag komma och hälsa på dej, kommer få vara utan dej i 1 år hur ska de gå. vem ska jag ha roligt med då? nej jag vet faktiskt inte vem. jag kommer aldrig glömma alla saker som vi har gjort tillsammans, alla minnen och så. men du kommer juh såklart ha de bra i spanien. de är du, jag och våra party shorts som gäller xD haha ! de kommer jag heller aldrig glömma när vi sa att vi skulle ha våra party shorts xD. imorron blir de roligare än roligast... hoppas vi inte kommer få bada i nån bäbis pool iår eller de va du som blev de förra året på 10´s och de är de som är imorron också, förra året på 10´s va fan ändå ganska roligt men ändå äckligt, eller vad säger du?  och göteborgs resan kommer jag heller aldrig glömma för den va fan också rolig . men nu är mina ord slut... :(

jag älskar dej cherin och kommer alltid att göra. du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta !


syster för alltid ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0