älskar dej erik !



2 underbara månader !

jag älskar dej över allt och annat, de går inte att beskriva hur mycke jag älskar dej. de har gått otrligt fort, för nys kändes de som om de bara va 1 månad men nu är de 2 månader. de har faktiskt blivit bättre på dom senaste veckorna än sist, och då menar jag allt bråka, sen jag kom hem ifrån helsingborg tror inte jag att vi har bråkat en ända gång faktiskt, och de är så vi ska ha de annars kommer de inte att funka. du betyder så himla mycke för mej, och varje gång jag är med dej så är jag alltid lyckling och de är jobbigt att åka ifrån dej. jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dej gubben... önskar att vi håller ihop livet ut ! <3



Erik sandberg, älskar dej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0