är hemma hos cherin ! :D <3




är hemma hos cherin , vi ar varit hemma hos henne ett tag nu.
först åkte jag och madde till kista och handlade lite och sen åkte vi hem och när vi i danderyd så åkte hon hem och fortsatte in till stan eftersom jag skulle till cherin och sen när vi möts så såger hon att hon är hungrig så vi går juh såklart till subway, de är ett ställe där jag och cherin alltid äter på , men de är juh faktiskt gott :) och sen åkte vi hem men på vägen hem till henne så klev vi av vid forum nacka och gick där och kollade ett tag och sen åkte vi hem och sen har vi bara varit hemma och fjollat lite. vi har fixat våra naglar och sen har vi kollat ut vad vi ska ha på oss imorron också eftersom vi ska vara på årstafältet hela dagen typ, och sen har vi inte gjort så mycke mer. men när jag kommer hem så kommer jag att lägga upp massa bilder på mej och cherin och lite annat också :D

men nu ska jag skriva ett till inlägg om bara MIN cherin !! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0