är hos erik nu :)



nu har jag äntligen kommit hem till erik efter att ha varit i täby med min käre syster, köpte liter saker och de gjorde hon med.
imorron ska vi typ till kista och sen kommer de massa folk hit på eftermiddagen och sen på söndag vet jag inte, eller jag råkade lova erik att vi skulle ut och springa då så de blir väl de och sen vet jag inte. men de va ganska dumt gjort av mej att lova de, för jag vet inte om jag orkar för jag rätt så ont i mina benen efter mina 2 super bra träningar den hära veckan, men jag kommer ändå inte komma undan att springa så de är väl bara att göra de.
fast senare ska vi typ kolla på film tror, eller de brukar bli så ialla fall.

nu har jag faktiskt inge mer att skriva, men skriver nog mera sen , för jag lär bli tvingad av tiffa som vanligt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0