är med cissi nu :D <3




hemma nu eller kom hem för ett tag sen. har varit hemma hos erik hela helgen :)
åkte dit i fredags och då gjorde vi inte så mycke, och sen i lördags så åkte vi först till kista och handlade lite och sen åkte vi hem och sen kom de massa folk hem till dom, och sen senare på kvällen så badade jag och erik fast de regnade men de va varme i vattnet än i luften och sen bastade vi lite också och sen vart klockan mycke så vi gick ner och duschade och sen kollade vi på tv och sen gjorde vi lite annat ... och sen idag så åkte vi till kista igen fast då åkte vi dit med hans mamma och sabina en av deras kompisar och sen va där och sen åkte vi hem och sen efter ett tag så åkte jag hem och sen när jag hade varit hemma ett tag så kom cissi och hon ska sova här idag :D WIIE !!! :D <3


fick också veta nys att vi ska åka bort nästa måndag i 2 veckor ! hur ska jag klara mej utan älsklingen och alla ! och dessutom kommer jag hem lagom till skolan början igen :( trodde bara att vi skulle vara borta i 1 veckan... men men sånt é livet ...


orkar inte skriva mera nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0