bara ta de lugnt ...




de är alltid lika jobbigt med rubriker för man vet  nästan aldrig vad man ska skriva...

igår så tog jag juh en sväng till kårsta hem till malin för de va fest där men va bara där i ungefär 2 timmar för sen fick jag jätte ont i magen så jag va tvungen att åka hem... j*vla mage !! och sen åkte jag hem och då lagade jag och mamma mat och de va jätte gott för vi gjorde nudlar och grönsaker, och sen åkte vi och handlade lite ost och kex och sen popcorn och sen lite andra saker och sen åkte vi hem och satte oss i soffan och kollade på tv, så de va en ganska lugn kväll.

och sen idag kommer min moster hit, och tyvärr inte med barnen så jag få inte träffa dom men får ändå träffa dom snart ialla fall och sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. de finns inte så mycke att göra. tänkte åka hem till erik seanre när hade kommit hem från landet men sen kom jag på att jag ska vara hemma med hundarna den hära veckan så nu blir de inte så, men ska ta och prata med pappa ikväll om vilka dagar jag ska ha dom och sen får jag bestämma nått ifrån de sen.

orkar inte skriva mera nu, men kanske skriver senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0