dålig uppdatering nu....

Hellu ! :D <3


nu va de ett tag sen jag skrev sist, men jag har tänkt att jag ska blogga men sen har jag inte bara orkat så har skitit i de men nu känner jag att jag måste uppdatera den.

igår så va jag, lisa och pontus på grönan och de va ganska roligt faktiskt, och vi hade tur med vädret ialla fall, för de regnade bara jätte jätte lite men sen vart de varmt. och sen träffade vi tova, gabbi, linn och atstrid där också så vi åkte några saker med dom också, men sen typ vid 6 så åkte jag, lisa och pontus hem för vi började tröttna.

och sen idag har jag, mamma, madde och nellie varit i bogesund och badat, fast jag och nellie tog ett eget berg för dom andra ville inte sitta där, men ialla fall jag och nellie badade 2 gånger men de va ganska kallt så de va inte så konstigt och sen resten av tiden så låg vi och solade och vi hade på oss sol olja så nu kan man säga att vi är ganska bruna (förstår om ni är avis...) men på visa ställen är de lite ojämnt men imorron ska de också bli varmt och fint så då ska vi ligga ute och pressa ännu mera men sen måste vi också hinna med att packa för på söndag flyger vi hem till henne alltså till helsingborg och vårt plan går 13:15 och de tar bara 1 timme att flyga men de ska bli ganska skönt att komma här ifrån ett tag faktiskt och få se lite annat och framför allt göra massa andra saker.

men ikväll ska vi typ kolla på twilight både 1 och 2 för nellie sa att vi måste se dom så vi gör väl de, och sen händer de nog inte så mycke mer. och sen ska erik ringa mej ikväll också för vi ska prata och lite så, för vi har de inte så bra just nu men de löser sig nog förhoppningsvis .

men nu orkar jag inte skriva mera, men kansker skriver imorron eller nått.



puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0