fixad och klar nu :)




har precis sminkat mej och så , för snart så ska jag, madde och pappa åka till polisen i täby, för vi måste fixa nya pass till oss innan vi åker och eftersom vi åker om 1 vecka så måste vi göra de nu. men sen idag har jag inte gjort så mycke förutom att cissi va här till typ 2 sen åkte hon in till stan och sen duschade jag och sen färgade jag håret på robin för han vill ha svart hår så då färgade jag på honom och sen gick jag och fixade mej och nu är jag äntligen klar, så nu ska vi bara vänta på tills pappa kommer hem sen ska vi åka till täby och sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra men jag tror att jag och mamma ska åka och handla då eller de blir efter middagen. och imorron vet jag inte vad jag ska göra, eller ska kanske träffa tiffa om de går , och sen på onsdag ska erik kommer hit om de går för typ deras kusiner från island är hos dom nu och sen på torsdag fyller mammis år så då kommer de massa folk hit och sen på fredag blir de säkert att vara med cherin eller nått, men sen på lördag och söndag är de stockholm10´s och de ska bli jätte roligt fast på söndagen blir nog också att packa eftersom vi åker på måndag :)


men nu orkar jag inte skriva mera... men lägger nog upp lite bilder tror jag fast de får bli senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0