godnatt...



de blev inte alls så som jag och nellie hade planerat kvällen, fast de va ändå skönt att bara vara hemma och ta de lugnt och snart ska vi kolla på film nån film och sen sova, för de har inte direkt vara tidiga kvällar vi har alltid gårr och lagt oss allt från 2 till 4 så ikväll blir de nog rätt så tidigt om man gämför med innan.

imorron ska vi typ fira nellies pappa för han fyller år så de blir väl typ att fira honom, men innan ska vi till väla och köpa något till honom och sen ska vi in på ikea tror jag att de va för nellie har massa planer på hur hon vill göra om i sitt rum så då ska vi kolla på lite saker, och sen på söndag vet jag inte vad vi ska göra och sen samma sak nästa vecka vet jag inte alls hur den ser ut.

de blev bara ett kort inlägg, men nu ska vi kolla på film och sen sova.

pöss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0