grattis mamma ! :D <3




börjar med att säga grattis till min underbara mamma som fyller 39 idag :D <3
så de har varit massa folk här nu på kvällen men de har varit kul och träffa släkten igen.


idag så gick jag och madde upp vid 8 och sjungde för mamma och sen gick jag la mej igen och sen vaknade jag och erik typ 11 eller nått sånt. men de va fett jobbigt inatt, för jag vaknde vid 4 att de oskade och blixtrade, asso gissa om jag blev rädd, jag va tvungen att väcka erik för att jag va så rädd så han vaknde och då sa jag att de oskade och blixtrade och att jag va liv rädd så han fick vara vaken tills allt va över så han låg och höll om mej, asso de va inte långt ifrån att jag började gråta för så rädd va jag och jag skojar inte, men sen när de hade slutat så kunde jag sova igen som tur va. sen åkte han typ hem vid kvart över 1 och sen åkte jag och robin och köpte tårta eller saker så vi kunde baka en och sen fixade vi lite med maten och så, och sen vid 6 så kom alla hit och de va mycke trevligt :)

imorron så blir de att vara hemma med hundarna och sen när mamma kommer hem så blir de att åka in till stan och möta cherin och sen blir de att sova där hela helgen :D wiiie ! vi ska ha mycke skojigt :)


skriver kanske mer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0