har inget annat att göra...

brukar aldirg lägga upp bilder så nu kommer de bara ett inlägg med massa olika bilder ;)


jag, från i vintras hemma hos jenny .


Niclas, sen i vintras tror jag, saknar honom !


lucia i 6:an , saknar dom tjejerna och elin grymt mycke ! (och själv va man lucia och elin tog kortet)


bilden säger mycke...   SAKNAR DEJ FAMOR ! :´( <3


bilden säger väldigt mycke, saknar tiderna med dej linnea ! SAKNAR DEJ !


de fick bli 1 till bild på mej och min saknade linnea ! minnen för livet !


JAG ÄLSKAR DEJ ! <3


vet inte varför, men jag gillar den hära bilden...


nu kommer de lite bilder från midsommar :)  jag på midsommar :)


ännu en till bild på mej från midsommar :)


kanske inte den bästa bilden, men så såg mitt hår ut :)


lammet som vi hade på midsommar ... (nu kommer de inga flera bilder från midsommar)


Tiffany Tillenius, saknar dej !!!


nu va de slut med bilder, de kommer fler nån anna gång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0