har inte skrivit på hela dagen :O




kom faktiskt på att jag inte har skrivit på hela dagen så nu måste jag skriva lite känner jag.
jag har inte gjort så mycke idag faktiskt, de va tänkt att tiffa skulle komma förbi men så blev de inte för hon vaknde på för sent och då gick de inga bussar så vi får väl se om vi hinner träffas innan skolan börjar igen. men sen idag har jag också tränat och de gick bra eller vad jag tycker ialla fall, men de va lite jobbigt för de så varmt, men de är ändå skönt att träna. innan träningen så längtade jag bara till att få träna för jag va på sånt humör idag faktiskt och de brukar aldrig hända xD men sen åkte jag hem med peter för pappa och fredrik åkte till oslo efter pappas träning och sen när jag kom hem så fixade min snälla mamma mat åt mej medans jag duschade och sen va maten klar tills jag hade duschat klart :)

imorron så ska väl jag fixa lite i rummet för sen kommer erik hit pch sover säkert här också :D och sen vet jag inte vad vi ska göra, för jag vet inte när han kommer för han vet inte själv heller när han kommer för han vet inte när han vaknar och sen ska han gyma innan han kommer så vi får se vilken tid han kommer, men är bara glad att han kommer.

men de här får bli ett kort inlägg för jag orkar inte skriva mer nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0