har precis duschat ... :)




har precis duschat, de tog typ 30 minuter om inte mer , men de va bara för att jag skulle raka mina ben de va därför de tog så lång tid.
hihi , man hinner inte äns blogga innan tiffa skriver till än att man ska blogga, men de är klart jag ska blogga ;)

träningen gick super duper bra, är ganska nöjd också, och pappa sa till mej idag också att han va stolt över mej och vilka träningar jag har gjort den hära vecka. men vi spelade tuch hela träningen fast de va blandat , de va vi damer, massa från herrarna och några från U17, men de va ändå kul. man fick röra på sig jätte mycke. men till slut så gick jag och daphne av , men då hade vi ändå spelat i typ 1 timme och 30 min så... men de gick bra förutom att man blev ganska varm, och sen fanns de många snygga killar från herrlaget (A) ^^...

och sen imorron ska jag vara hemma med hundarna och sen när mamma och madde kommer hem från jobbet ska jag följa med madde till täby för hon ska typ köpa nån klocka men sen efter de blir de att åka till erik :D

nej men nu orkar jag inte skriva mera, men jag bloggar mer imorron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0