har tråkigt, så jag tog den hära från tiffa, kanske inte så roligt att läsa men roligt att skriva...



Namn: Caroline jansson
Längd: 167
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond
Önskar du att du bodde någon annastans: Nej faktiskt inte för jag trivs här vi bor nu.
Tänker du på självmord: Ja de här väl hänt att jag har gjort de.
Tycker andra du är attraktiv: De är olika...
Använder du droger: Näe
Röker du: Näe
Vilka shampoon använder du: De är olika faktiskt
Vilka parfymer använder du: Olika där med faktiskt... fast mest mammas, fast kommer inte ihåg vad de är för märke.
Vad är du rädd för: Vet faktiskt inte...
Gillar du att tvätta: Nej , eller asso brukar inte göra de så ofta, men har juh tvättmaskin så då går de ganska snabbt.
Gillar du berg-och dalbana: Ja

KÄNSLOR
Gråter du ofta:
 Nja ofta och ofta vet jag inte, men de händer att jag gör de ofta...
Skrattar du ofta: Skratta är nått jag kan göra ialla fall, skrattar typ åt allt xD
Hur känner du dig just nu: Börjar bli rätt så trött
Hur har du mått den senaste tiden: Sådär, för jag har typ magkatar så har ont i magen ganska ofta...
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar:  De har jag säkert
Blir du lätt förälskad: Asso de beror juh på vad de är för person , men nej de blir jag inte
Är du kär i kärleken: Hihi klart jag är xD
Tror du på ett för alltid: Ja de gör jag, men då måste man hitta den rätta personen också
Är du förälskad just nu:
Yes <3
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: 1 och de är den jag är tsm med nu och som jag har varit i tsm med snart 2 månader eller de blir de imorron :D
Har du blivit sårad av kärleken: Aa
Har du blivit lycklig av kärleken: Klart jag har de :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0