home sweet home !



kom hem igår efter att ha varit hos nellie i helsingborg i nästan 2 veckor.
hade de jätte bra där.

sen igår när jag kom hem så vid 3 tiden så gick jag ner för att möta erik som kom, och sen sov han här.
jag och erik gjorde inte så mycke igår faktiskt, va ganska trött och de va han med.
när mamma kom hem så trodde jag att vi skulle fixa middag för jag va jätte hungrig men så blev de inte,
för hon va inte alls hungrig, så jag och erik visste inte vad vi skulle äta och då sa mamma att de fanns en ny pizzeria och den ligger inte alls långt ifrån oss så då tyckte mamma att jag och erik kunde gå dit och
köpa mat, men jag orkade inte, men då va mamma så snäll som ringde och beställde och sen
efter ett tag så gick vi och hämtade maten och innan så frågade jag mamma snällt om hon kunde följa
med oss ner och då gjorde hon de. och sen gick vi hem och åt.
och sen låg jag och erik i sängen och kollade på nån film hade de mysigt och han sov juh såklart här också :D
och sen åkte han hem för typ 1 timme sen för han skulle hem och packa och så för han och resten av den familjen ska åka till deras landställe idag och kommer hem på söndag, och sen kanske han är dum och ska jobba på hans pappas jobb i typ 2 veckor fast de är inte säkert men ialla fall han kan juh inte bara lämna mej nu när jag har kommit hem, fast de finns juh faktiskt andra att vara med, fast alla åker typ bort nu, men jag vet ialla fall 1 som jag ska vara med och de är juh såklart CHERIN !!! :D
men jag måste faktiskt vara med henne för hon ska följa med mej till Millers så jag kan köpa en till mjukisdress :) och sen måste jag träffa henne för nu va de ett tag sen och jag SAKNAR henne jätte mycke !!

men nu vet jag inte rikigt vad jag ska göra, eller jag ska vänta tills mamma kommer hem för sen ska vi tyå gå ner till centrum och handla lite, och sen efter de blir de nog bara att vara hemma och ta de lugnt tror jag :)
för jag orkar inte direkt göra nått faktiskt. eller får se hur de blir :)


orkar inte skriva mera nu, men skriver kanske ett till lite senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0