känner att jag måste skriva lite nu ;)




kände att jag ville skriva lite nu, för jag har ändå typ inget annat att göra. för jag är inte så speciellt trött så jag vill inte sova än men borde ändå snart försöka att sova, men de får vi se sen hur de blir med de xD.

imorron ska jag först vara hemma med mina söta hundar och sen när mamma eller pappa kommer hem så ska jag åka hem till älskligen och de blir att sova där också så de ska bli mysigt, och sen på tisdag så åker jag från älskligen till träningen för jag ska tydligen träna med dom och spela med dom nu , för de va typ de första pappa sa till mej när dom kom hem idag att de skulle jag göra, men sist jag spelade med dom gick de ämdå ganska bra. men nu har jag inge mer att skriva om de...

men måste bara säga att tiffa är verkligen jätte normal asso de är nästan så att ni måste kolla på hennes www.tillenius.blogg.se och kolla på inlägget som heter "har du tråkigt?", asso då kommer ni förstå mej xD men som sagt om man har tråkigt så vad ska jag göra om de inte finns så mycke att göra, men tiffa kommer på lite sjuka saker ibland asso, men söt blev hon ialla fall xD

kommer nog lägga in ett till inlägg med lite bilder nu också :D

men ha de bra så länge !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0