kommer hem idag !! :D



som alla borde veta så kommer jag hem idag efter att ha varit i helsingborg hos nellie i nästan 2 veckor. jag har haft de jätte bra och haft massa skoj.
igår så följde vi med och fiskade så de va jag, nellie, elias och deras pappa och sen när dom skulle åka hem så lämnade magnus (nellies pappa) oss vid knutan för att vi skulle träffa cuppe och sammy, men de slutade på att jag och nellie följde med cuppe till MC för att han skulle köpa glass och sen satt vi där och pratade ett tag men sen åkte jag och nellie hem för vi va ganska trötta då, men sen när vi kom hem så vi va inte alls lika trötta men de brukar bli så men somnade vi kanske vid 1 eller nått sånt.

och idag så åker jag, planet går 13:00 från ängelholm och så landar jag på arlanda 14:00, och sen när jag kommer hem så kommer älsklingen till mej. har saknat honom jätte mycke. men jag tror att cherin är lite sur på mej bara för att jag ska vara med honom xD men jag har lovat henne att vi ska träffas nästa vecka eller nått sånt. men nu hinner jag inte skriva mera för jag måste göra mej i ordning, för antingen kommer nellies farmor eller farfar och hämtar oss och skjusar oss till flygplatsen och dom kommer och hämtar oss om ungefär 30 min.

men jag lägger nog in ett inlägg när jag kommer hem !

ha de så bra så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0