kört moppe typ hela kvällen ... :D




min kväll har väl varit bra, min syster va så snäll ikväll så jag fick köra moppe, och de va skit kul. haha, så nu hoppas jag bara på att pappa är lika snäll som madde och låta mej köra :D men ska prata med honom när han kommer hem. jag körde säkert i typ 1 timme, och både madde och robin vågade åka med mej, men såklart så vågade inte rik för han ville ha sitt liv kvar ...
och sen efter de så satt vi ute och pratade men sen ledsnade jag så jag gick in och ringde lisa istället så pratade vi lite, och sen sa hon att hon skulle blogga och då kom jag på att jag inte har gjort de idag så nu måste jag blogga, men saken är att jag inte vet vad jag ska skriva, men de kanske kommer en bild eller nått.
och om jag får köra moppe för pappa så kan jag och lisa ut och åka :D Wiiie !! :D

imorron så blir de väl att hjälpa mamma med maten och så för hon fyller år imorron så de kommer massa folk hit då , kul kul :D





du vet att jag älskar dej , men ibland så kanske de inte märks , men du ska veta att jag älskar dej mest av allt, de är du som lyser upp min dag, och de är du som oftast får mej att le. men jag känner att de inte att har varit helt bra mellan oss, men de kanske bara är jag som tycker ... men du ska veta också att du betyder mer än någon annan gör. och du har en väldigt stor plats i mitt hjärta.
erik sandberg, jag älskar dej ! <3


orkar inte skriva mera nu.
skriver kanske senare eller imorron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0