lägger upp lite bilder :D <3



nu kommer de lite bilder :)


kanske inte den bästa bilden, men mitt gamla kort från mitt pass som jag gjorde 2005 :)


en till bild, samma fast den hära är lite längre ifrån när jag tog den, hihi va söt man va :)


kan bjuda på den bilden, inget smink men gillar bilden ändå :)


en till bild på mej, bjuder på den med, de va innan vi åkte till täby :)


lite halv fjortis bild kanske...


vill till italien, men om 1 vecka så blir de så :) brun eller vad? bilden är tagen när vi va där 2008 :)



vet inte varför, men jag älskar den hära bilden. nu har bara varit bilder på mej typ så nu kommer de lite andra bilder :)


jag saknar dej barndomsvän ! de va alltid du och jag förut elin, men sen efter kårsta skolan så har vi inte haft nån kontakt direkt. jag saknar dej jätte mycket ! <3


asso OMG !!! vilken bild !!! inga kommentarer om den bilden :O


Tiffa är alltid lika snygg som vanligt xD <3



Tiffa snygg som alltid xD


nu kommer jag avsluta med lite bilder på mej :)


tror de kallas egen kär ... ;)


de här får bli den sista bilden för idag :)


nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, eller skriva mera, men skriver mer imorron...



Kommentarer
Postat av: Madeleinejansson

men vart är bilderna på mig?

2010-07-27 @ 11:15:26
URL: http://madeleinejanssons.blogspot.com
Postat av: elin

åh jag saknar dig meee!

VI-MÅSTE-SES!

2010-08-02 @ 09:59:34
URL: http://elinsfotodagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0