lite bilder :D



som jag skrev i de inlägget jag nys la upp att jag kommer lägga upp lite bilder och de ska jag göra nu :)


nu kommer de lite bilder från helsingborg ...


en bild på mej :) den blev inte så bra men den duger :)


men den hära bilden ser lite konstig ut tycker jag , men brun eller vad ? ;)


tog en bild när vi låg på stranden :D


älskar den bilden, men den tog jag när eilas och deras pappa fiskade på kvällen :)


hamnen :) saknar helsingborg faktiskt !
de va sista bilden ifrån helsingborg :)

nu kommer de bara några andra bilder...


älskar dej över hela mitt hjärta gubben ! <3


va tvungen att lägga upp den hära bilden på min superduper söta hund Nero som nu är 5 månader


älskar dej tiffany tillenius , saknar våra humor stunder i som vi hade i skolan xD


haha alltid lika glad xD


är ganska nöjd över bilden faktiskt :)


sånt här ska man inte behöva hitta på skolan när man ska städa ute xD haha!!


älskar dej cherin, längtar såsjukt mycke till 10´s fan va vi ska ha de roligt då och med alla killar ^^


avslutar allt nu med en bild på ellen och tiffa :)


så de va alla bilder för den hära gången :)

godnatt med er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0