målar naglarna xD




visste inte vad jag skulle ha som rubrik så tog bara nått, fast jag målar juh faktiskt naglarna, har inte så mycke annat att göra för erik spelar Guitar Hero så då måste jag juh också ha nått att göra, fast jag sa att han skulle få göra de medans jag målar naglarna xD
och vi kollade på film för ett tag sen och då såg vi Farsan, jag har faktiskt inte sätt den innan så de här va första gången jag såg den, och jag tycker faktiskt att den va bra och rolig.
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer för de är typ de vi har gjort.
och juste en sak till, jag har fått nått ifrån erik idag eftersom de är 2 månader men jag har inte kollat än vad de är, men ska nog ta och göra de snart tror jag xD







jag saknar dej tiffa !!! <3


men nu har jag inget mer att skriva, men skriver kanske senare !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0