måste för tiffa... xD




har egentligen inge lust att blogga nu men tiffa tvingade mej för hon ville ha nått att läsa typ så får väl ta och göra de då. men jag vet inte ens vad jag ska skriva, och jag har typ inga roliga bilder att ladda upp heller, eller har nog en massa roliga bilder men då får de bli ett till inlägg isåna fall.
men fick nys ett sms av älsklingen att han inte kunde sova för att han saknar mej, de är lite gulligt faktiskt, men jag saknar honom också , fast de gör jag hela tiden när jag inte är med honom...

jag borde sova men jag är inte så trött heller så de kommer bara bli jobbigt att gå och lägga sig i sängen fast man inte kan sova så därför är jag uppe ett tag till.

juste kom på en sak till, tiffa klagade på mej när jag sa att jag skulle gå och ta bort mitt smink att de tog 24 minuter men då gjorde jag annat också, men sen när hon säger att hon ska ta bort sitt smink så tar de typ lika lång tid och sen klagar hon på mej xD hahaha !!

men nu tror jag att jag ska skita i de hära inlägget och göra ett till fast bara med bilder , aa men de blir så.

ha de bra så länge !!
och hoppas du är nöjd nu tiffa ! xD <3


Kommentarer
Postat av: Tillenius

Kunde inte bli nöjdare sweetie ;)<3

2010-07-22 @ 00:23:22
URL: http://tillenius.blogg.se/
Postat av: jansson

hihi va bra ;) <3

2010-07-22 @ 00:38:58
URL: http://carrowkottewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0