ni måste bara kolla !!! xD

va bara tvungen att kolla hennes blogg för hon skickade sms och sa att jag skulle göra de så va tvungen och gör de och nu tycker jag att ni också ska göra !!

haha tiffa du är så sjuk ibland asso, garva fan när jag läste de.
www.tillenius.blogg.se och sen läser när de som heter "Älskar Caroline Jansson !!!! " så kommer ni nog förstå mej. och tack tiffa för att du tycker att jag har en söt pojkvänn :) de gillar jag :)
jag lovar att vi ska hitta nån till dej med ! :D

nej nu skaa jag nog försöka sova !!
GODNATT !!!






Kommentarer
Postat av: Tillenius

Hahahahahah! Ja e fanemig bäst!

Ja de tycker ja... Hmm... Erik kanske har nån kompis som e lik honom? :o

HAHAHHAH! Nej skoja bara!

Love<3

2010-07-20 @ 16:15:07
URL: http://tillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0