ny desgin .... :D

Hellu ! :D <3


nu har man en ny desgin som nellie och erik har hjälpts åt med fast nellie har nog ändå gjort de mesta. vi har stutit hela kvällen med de och den blev nys klar, men tack så mycke för hjälpen :D
och sen fick erik min inloggnings uppgifter för att han skulle hjälpa mej ifrån början men sen ville jag och nellie göra om den så då gjorde vi de, men ialla fall och då skrev han juh såklart ett inlägg men han skrev de så att ni skulle tro att de va jag som skrev, men varför skulle jag skriva så och dessutom brukar jag inte skriva så dära korta inlägg heller.

men nu ska jag och nellie gå och sova för vi ska upp tidigt för vi ska åka hem ifrån halv 11 för vi måste vara på arlanda vid 11 och sen går planet 13:15. men bloggar nog sen när jag är hos nellie också, men vi hörs !


puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0