örbyängar idag :D

Hellu ! :D <3


jag och nellie har precis ätit frukost och nu sitter vi här, men innan vi gick upp så fick nellie nått ryck så hon lekte när nelson precis har badat så han sprang typ runt i hela huset xD men de är juh nellie vi prtar om så.

men idag blir de örbyängar med nellie och linda igen, för vi va där igår också och då bade jag och nellie fast de va lite kallt men de va ändå skönt, och de va första doppet i ett hav iår :D de är skönare att bada i hav än i typ i pool eller nån sjön. och sen ikväll skulle vi typ träffa sally tror jag att de va.

men nu ska jag fixa mej lite, men bloggar senare kanske om jag orkar :)
ha de bra !


puss på er  ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0