saknar dej !!




Tiffany Tillenuis

jag saknar dej jätte mycke ! när jag kommer hem så åker du bort i typ 2 veckor. hur ska jag kunna klara mej, eller har juh klarat mej hittils men de är svårt. vi har inte träffats sen skolavslutningen, och inte äns då hann vi träffas länge för jag fick brottom. jag är glad över att jag har dej som kompis, för jag kan säga allt till dej för då vet jag att de stannar bara hos dej och du säger inte till nån, jag känner verkligen att jag kan lita på dej. du är som en syster för mej. du kommer alltid betyda masso för mej. jag vill inte tänka på när vi slutar 9:an asso vi får verkligen inte tappa kontakten då. jag älskar dej !!






älskar dej bästavän !!




Kommentarer
Postat av: Tiffa

Saknar o älskar dig groovt gumman!<3<3<3

2010-07-18 @ 23:27:35
URL: http://tillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0