sitter hemma hos älsklingen nu ... :D <3




sitter hemm hos älsklingen nu , eller har varit här ett tag kom hit typ vid halv 4 kanske eller nått sånt :)

och jag har verklifen världens bästa pappa också, eller aa han hade inte så mycke att göra på jobbet så han åkte hem och så att jag kunde få åka tidigare till erik de va ganska snällt av honom och samma sak imorron så ska Nero klippa sig men då behövde inte jag sen vara hemma med hundarna men jag har lovat honom att jag ska vara hemma med dom resten av veckan sen :)

juste sen sover jag här idag också, de blir massa mys då ;)
nej men han hade typ nån film som vi ska kolla på ikväll eller om de va 2 men sen får vi också se om vi orkar kolla på båda för de brukar alltid bli så att man somnar när man kollar på nån film.

men nu har jag inget mer att skriva för den hära gången, men kanske lägger in nått senare ikväll om jag orkar och om jag hinner :)

de får bli en bild också, har lagt in den förut men har ingen annan just nu :)




älskar dej ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0