skjhjkf

Hellu ! :D <3



jag håller med nellie jag hatar rubriker ibland för man vet inte vad man ska sriva som rubrik så därför blir de bara nått.
men idag har vi typ bara solat och sen när solen gick i moln så duschade vi och sen satt vi inne en liten stund sen gick vi ut fast sen när vi satt ute så blev vi hungriga så vi gick in och kollade vad som fanns och så hittade vi lite sallad så vi tog den till lunch och sen nu sitter vi här.
de blev aldrig gröningen igår. men vi satt här hemma och hade jätte tråkigt men till slut så gick vi ut och sen gick vi till nellies kompis linda och pratade med henne sen gick vi hem så va typ hemma vid 1 eller nått sånt och sen gick vi och la oss.
men ikväll blir de nog gröningen ialla fall så som de ser ut nu för vi har inge bättre för oss , men de blir nog roligt :)

måste bara säga att de är ganska skönt att komma ifrån stockholm ett tag vet att de finns några som saknar mej men jag kommer hem om 2 veckor igen, tänkte stanna längre men sen kom jag på att jag inte kommer ha tid att träffa kompisar och så, så jag har bestämt mej att de blir 2 veckor här i hgb :)

men nu orkar jag inte blogga mera, men skriver nån annan dag.

P.S saknar erik jätte mycke ! <3
fast jag saknar dej tiffa också , har fan inte träffat dej sen avslutningen ;(  men vi får träffas snart ! <3


Puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

fin design (:

2010-07-05 @ 23:31:32
URL: http://madeleinejanssons.blogspot.com
Postat av: Tiffa

Saknar dig me Carro! Kom hem nu :(

2010-07-06 @ 16:55:08
URL: http://tillenius.blogg.se/
Postat av: caroline

tack madde fast de va juh nellie och erik som fixade den till mej :)

tiffa jag kommer snart hem !!!

2010-07-08 @ 14:02:13
URL: http://carrowkottewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0