snart dax att fixa sig...

Hellu ! :D <3



dax att fixa sig lite, för vid 4 så ska vi ut och träffa några av nellies kompisar, vet att de är typ 2 timmar kvar men tar en liten tid att fixa sig också.

haha , jag älskar min och nellies kväll igår, först spelade vi kort som tog 4 timmar att spela så klockan blev 12 innan vi blev klara och sen gick vi upp och satte oss vi vid datan och gick på chatruolette och snackade med några killar som va ganska snälla, men de finns och många som är inne där bara för att vissa sig, men de är såna man inte vill ha, men jag och nellie hittade några som vi pratade med och våra favoriter va nog Matt och Andy och sen va de 2 till men dom vet vi inte vad dom heter för dom sa aldrig vad dom hette så... men ialla fall och sne va vi typ där inne till halv 4 och sen va de bara att gå och lägga sig fast jag va ganska trött så de gör inget, och sen idag vaknade 11:40 och då gick vi ner och åt frukost och sen gick vi upp till datan och sen har vi sutit här sen dess men vi har ändå inget annat att göra så.

och kvällen vet jag inte hur den ser, men vi får se...

jag hoppas att ni har de bra hemma i stockholm, själv har jag de jätte bra här i hbg :D
och juste jag kommer nog hem nästa söndag så som de ser ut nu, men ska prata med pappa sen om de, men de är juh ett tag kvar så ni får hålla ut där hemma om ni saknar mej, jag kan säga att jag saknar några så j*vla mycke !
och de är inge kul att få veta hur mycke ens kille saknar en får då vill man bara hem "/ men älskling jag kommer hem snart och jag har sagt att så fort jag kommer så ska vi träffas ! <3


men nu orkar jag inte skriva mera, men de kommer en bild nu på mej och nellie från när vi va hos mej :)



älskar dej nellie !
haha fan va jag nellie hade roligt den kvällen eller vad säger du nellie ? ;)
vi tog massa såna bilder men dom får ni inte se..


puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0