snart dax för utgång...

hellu ! <3


idag har jag och nellie inte gjort ett skit, men de va ändå ganska skönt att bara ta de lugnt. och senare ikväll ska vi till råå och träffa några, de ska blir skojsigt :)
men de har faktiskt inte hänt nått speciellt faktiskt, men kände bara att jag behövde uppdatera lite för de är jag ganska dålig på fast de har faktiskt blivit bättre än förut.

jag längtar faktiskt lite hem men ändå inte för de är så skönt att vara här i helsingborg.

jag och cherin har bestämt att vi ska träffas när jag kommer hem :) och de lovar jag att vi ska göra, för nu va de ett tag ssen vi träffades ... så nu är de dax att träffas för jag saknar dej jätte mycke !!!! <3

och sen är de faktiskt en till person som jag verkligen saknar enormt mycke och inte ens dom orden räker till och de är erik , jag har inte träffat honom på typ 3 veckor snart så nu är de f*n dax att träffa honom, fast jag är juh fortfarande i helsingborg men de gör juh inte så mycke eftersom han ändå är i danmark på träningsläger, men jag har lovat honom att vi ska träffas så fort jag kommer hem och de är de jag också vill för jag saknar honom så j*vla mycke nu !!! och de är också jobbigt att veta att han ändå är ganska nära fast vi inte kan träffas, men men sånt e livet allt kan inte vara bra hela tiden.  jag älskar dej !! <3


och jag kommer hem nån gång under nästa vecka :D <3


puss på er ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0