stan idag :D <3



de blev stan idag med cherin och erik, vi hade de faktiskt ganska bra , fast de blev lite varmt bara men de gick. jag trodde inte att jag skulle kunna träffa erik fören på fredag men hittils har vi träffats varje dag men imorron kan vi inte för då ska jag vara hemma med mina yber söta hundar som är nu klippta :) men sen på fredag åker jag till honom igen.
vi hade ganska bra istan idag, först gick vi till Millers för jag och cherin skulle kolla när de skulle komma in flera storlekar i mjukisdressarna och sen åkte vi till gamla stan och kollade och jag tog loite kort för erik hade med sig sin kamera , och sen gick vi där och sen gick vi till sergels torg och kollade lite men sen blev jag och cherin hungtiga så vi bestämde att vi skulle äta på pixxa hut och sen satt vi säkert där i 2 timmar och satt och snackade och så, och sen efter de gick vi till gallerian och kolla och sen försökte jag att få erik att köpa en väska till mej ifrån H&M som bara kostade 199 kr för jag hade inga pengar och då trodde jag att han skulle vara lite snäll och köpa den till mej men de gjorde han inte, och sen när vi va på väg hem så frågade han om jag va seriös när jag sa de och då sa jag att jag va de , men han trodde inte att jag va de men får väl ta och köpa den själv då. men han är ändå snäll för jag har fått en av hans tjock tröjor :D och sen gick vi till Åhlens och gick runt där och kollade på kläder och så ett tag men sen tröttnade vi så vi åkte hem :) och juste bilderna kommer snart !
tack för en underbar dag cherin och erik !!

men nu ska jag ner och göra slingor på min syster , så vi hörs ! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0