svar på tiffas kommentar :D <3


orkar inte svara på tiffas kommentar som hon skrev i mitt andra inlägg där så jag gör de här istället :)

Tiffa : Hahahahahah! Ja e fanemig bäst!
Ja de tycker ja... Hmm... Erik kanske har nån kompis som e lik honom? :o
HAHAHHAH! Nej skoja bara!
Love<3

svar : hahahaha !! klart du är de tiffa !!
jo men han har säkert kompisar som inte är upptagna men lik honom vet jag inte om han har, men kan juh alltid kolla med honom om han har nån kompis som skulle kunna tänka sig att passa dej :) men jag är inte säker, men kan juh kolla!!
HAHAHA !!!
älskar dej <3


jaa, de va de. men sov hos erik igår till idag och de va mys :) och sen idag åkte jag och tränade med damerna och de gick ganska bra faktiskt, fast de va ganska jobbigt för de va så varmt, men de gick bra ialla fall och pappa sa också att han tyckte att de gick jätte bra :) för han vill att jag ska börja spela med dom nu eller dom har inte tillräkligt med folk så då frågade han om jag kunde tänka mej att spela och träna med dom och de är klart jag ställer upp på de :) och sen imorron ska jag nog träffa erik igen om jag inte måste vara hemma med hundarna men de tror jag inte att jag behöver för dom ska klippas och då sa pappa att jag inte behövde ta dom men ska kolla med honom imorron igen. men nu orkar jag inte skriva mera så vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0