tränings dax snart :D




jaa som sagt måste juh skriva ganska ofta nu så att tiffa har nått att läsa xD
nej men snart ska jag och pappa åka till årsta och träna, jag är faktiskt ganska taggad, brukar inte vara de när jag ska träna med damerna men nu är jag de, och man blir mer taggad när sin pappa säger att de såg jätte bra ut i tisdags när jag tränade med damerna :)

och sen när jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra förutom att duscha xD eller blir väl tvingad av tiffa att blogga som vanligt, hihi nej men de är ändå ganska kul att blogga faktiskt, förut orkade jag aldrig blogga men nu tycke rjag faktiskt att de är ganska roligt :D

men idag har jag bara varit med hemma med hundarna och imorron blir de samma sak fast sen typ när mamma har kommit hem så åker jag till erik (som vanligt) hihi :P

men nu ska jag inte skriva mera för nu måste logga ut för jag och pappa ska snart åka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0