usch inte roligt ...



kan juh börja med att säga vad jag menar med min rubrik, därför jag skrev så är bara för att jag
har typ fått magkatar och de är verkligen inge roligt, har ont i magen nästan hela tiden och
de är jätte jobbigt och sen igår fick jag vätskebrist också... men men de blir säkert bra snart
hoppas jag.


och nu vet jag också vad jag ska göra senare idag , jo jag ska faktiskt åka till kårsta hem till malin ett
tag för dom hade nått kalas för några i hennes familj så jag tänkte åka dit ett tag eller jag och denise
tar tåget som går 15.25 eller då går de ifrån mej och sen går de typ 15.40 ifrån henne och sen åker j
ag hem med 18.18 tåget för att jag vill äta middag med mamma så då äter vi när jag kommer hem.
de är typ de jag ska göra idag.

och sen imorron kommer min moster och mina kusiner tror jag , har inte träffat dom på ett bra tag
så nu vill jag faktiskt träffa dom. och sen händer de inte så mycke mer imorron.

och sen vecka kommer nog bli att vara hemma med hundarna tror jag, eller ialla fall några dagar
sen måste jag försöka att hinna träffa cherin också men de borde jag hinna med och sen har jag
bara en sak som är inbokad och de är på fredag för då ska jag vara med erik igen.

men nu ska jag försöka hitta nått att äta och sen fixa mej lite :)

ha de bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0