varit hos polisen nu :D




nu har jag varit hos polisen och fixat nytt pass och allt gick som de skulle :D
men de va lite läskigt att vara där, men ändå kul. haha jag va tvungen att kolla hur långa jag va jag har växt ! :D jag är nu 1,69 förut eller typ innan sommarlovet så kollade jag hur lång jag va hos skolsyster och då va jag 1,67, så har typ vuxit 2 cm :D WIIE !!
men nu ska jag svara på tiffas kommentar.


Tiffas kommentar: VI SKRATTAR ÅT MATTIAS :D DU VET NÄR AMANDA SPOTTA UT EN GODIS O SÅ SA HAN: HAR DU STRULAT ME EN KILLE ELR?
O SÅ FATTA INTE VI O SEN FÖRKLARA ELLEN O SÅ BÖRJA DU, JA O AMANDA AS GARVA X'D

Mitt svar: haha juste de va så de va, men de va fan roligt asso, för ingen av oss fattade verkligen inte vad han menade, men sen när ellen berättade så fattade vi xD haha fyfan va de va roligt xD



nu ska jag nog fixa ett till inlägg men i de blir de bara bilder :D <3
ha de bra så länge !




Kommentarer
Postat av: Tillenius

hahahahhaha aa xD

2010-07-26 @ 19:24:36
URL: http://tillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0