nellie tvingade mej !

Hellu alla glada ! :D <3


Orkar egentligen inte att skriva men nellie tvingade mej bara för att jag inte hade skrivit på länge. sist va 3 veckor sen typ.

Nellie e här hon kom upp i måndags och stannar här ialla fall nästa vecka oxå och sen kanske vi åker ner till dom nästa helg om vi hinner och så. men vi har ändå hunnit shoppa ganska mycke ^^
Nellie står i min säng och fixar maddes hår medans madde sitter i sängen och läser min KP tiding.

jag skulle ha åkt till erik idag om de inte vore så att han fortfarande inte känner sig helt bra än, men vi ska träffas på måndag har vi bestämt för nu va de länge sen vi va hos nån.
va i göteborg över helg och hade tunering och de gick bra vi hade 2 matcher och vi förlorade en och vann en match, bra spelat tjejer !! men de hände en tråkig sak också, och va erik som gjorde illa sig han hade gjort illa axlen och dom i sjukvårdstältet trodde att han hade brutit nyckelbenet men när vi kom hem så åkte han in till akuten och då vissade de sig att han hade blödning i muskeln som har spridit sig till ländryggen och plus att han hade feber också och de va de som gjorde satt vi inte kunde träffas idag men hans feber är typ borta nu som tur är, så de va lite tråkigt.

men idag har jag och nellie legat ute i solen och solat hela dagen de va rikigt skönt och de gjorde vi typ tills mamma kom hem för då skulle vi åka till arninge och handla lite, jag skulle köpa ett par skor men hittade inga och sen köote jag en ny bikini också så nu kan jag bada igen , eller hade en vit innan men den började bli lite för liten men nu har jag en ny så nu ska jag bada mycke, eller så är de bara att åka hem till älsklingen och bada där eftersom dom har pool , hihi !  men de blir väl att bada hos honom på måndag om de blir fint väder :)
haha när jag sa till nellie att jag kunde börja bada hos erik nu så sa hon " aa eller hur du menar väl "bada" ni badar säkert inte2 nått sånt sa hon, men de är klart vi badar då och inte göt nått annat :D

och en sak till de är en speciell dag idag, för idag har jag och erik varit tsm i 1 månad ! :D <3
älskar dej erik !!


men orkar inte skriva mera nu...

puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0